Lostboycrow ”Say You Want Me” 和訳

[Verse 1]
If I colored you in and figured you out,
君の色を思い浮かべる、考えだしたら止まらない
I'd paint a picture and leave off your mouth
絵を書いて、君の口から離れる
'Cause I could never quite get it just right
だって良い口説き文句が思いつかないから

[Chorus]
And it don't take much to want you
だって欲しいって思ってないから
Lovely, let me be your fool
ラブリー、バカにしてる
Oh baby
オーベイビー
And it don't need much to hold you
抱きしめたいなんて思ってない
Lovely, just say you want me too
ラブリー、きっと君もそうだ
Just say you want me
俺がほしいって
Lovely, just say you want me too
ラブリー、君もそうだ
Just say you want me
俺がほしいんだ

[Verse 2]
Time is a waterfall bringing me down
時間は滝のよう
Life is a river and we are the sound
人生は川みたいに流れ、音のように進んでく
I don't know if we'll ever be right,
これが正しいなんて誰が決めるんだ?
But at least we tried, at least we tried
だからなんだって試すんだ

[Chorus]
And it don't take much to want you
だって欲しいって思ってないから
Lovely, let me be your fool
ラブリー、バカにしてる
Oh Whao

And it don't need much to hold you
抱きしめたいなんて思ってない
Lovely, just say you want me too
ラブリー、きっと君もそうだ
Just say you want me
俺がほしいって
Lovely, just say you want me too
ラブリー、君もそうだ
Just say you want me
俺がほしいんだ


[Bridge]
Baby we can fight it
ベイビー、それと戦える
But then why do we find it so hard to reach you
でも君に届かない
All those candy kisses in the moonlight
キャンディみたいに月の下でキス
To turn it into sunrise
そして太陽に変えてみせた
This is why we want to exist
これが俺達の関係の理由だろ
Baby we can fight it, fight it, fight it
戦えたんだろ
But I don't want to, I don't want to
でもしたくなんかない
Baby we can fight it, fight it, try to hide it
なんで隠すんだよ
I don't want to, I just want you
俺はただ君が欲しいだけなんだ

[Chorus]
And it don't take much to want you
だって欲しいって思ってないから
Lovely, let me be your fool
ラブリー、バカにしてる
Oh baby
オーベイビー
And it don't need much to hold you
抱きしめたいなんて思ってない
Lovely, just say you want me too
ラブリー、きっと君もそうだ
Just say you want me
俺がほしいって
Lovely, just say you want me too
ラブリー、君もそうだ
Just say you want me
俺がほしいんだ

Just say you want, say you want, say you want
俺がほしいんだろ?
Lovely, just say you want me
言ってみろよ